Hazır pasta ürünleri üzerine bir yazı

Standart

Bugün sizlerle hazır pasta ürünleri hakkında konuşmak istiyorum. Hazır pasta ürünleri derken de en bilineni Dr.Oetker ve türevlerini kastediyorum tabi ki. Artık mutfağında bu ürünleri kullanmayan çok az kişi kaldı. Özellikle çalışanlara büyük kolaylıklar sağlıyorlar. Benim de mutfakta pastacılık konusunda büyük ilerleme kaydetmemi sağladıklarını itiraf etmeliyim. Zaman tasarrufu sağlamaları, daha garanti sonuç vermeleri, lezzetlerinin de güzel olması pek çok kişinin bu ürünlere yönelmelerini sağlıyor. İçerikleri konusunda bazılarımızın şüpheleri olduğuna da eminim. Ancak günümüzde marketten aldığımız pek çok ürünün içinde katkı maddesi ya da zararlı birtakım maddeler bulunduğunu hepimiz biliyoruz. Her şeyi kendimiz üretemeyeceğimiz için mecburen bu ürünlerden satın alacağız. Organik ürün de tercih edilebilir tabi ki. Ama bu ürünlerin de gerçekten organik olup olmadığı hakkında ciddi şüphelerim var. Sebze ya da meyvelerin organik olup olmadığını elbette anlayabiliriz ama markette satılan organik süt, peynir ya da daha başka ürünler hakkında aynı bilgiye ulaşmamız daha güç. Tabi ki evde kendimizin yapabilmesi mümkün olan şeyleri yapmamız daha sağlıklı olacaktır. Ama hepimizin bunu yapacak yeteneği, enerjisi ya da bütçesi olmayabilir. Image

Her neyse, gelelim Dr.Oetker ve ürünlerine… :) Böyle spesifik olarak marka veriyorum, çünkü 10 yıldır başka bir marka kullanmadım diyebilirim. Gerçekten de pastacılık ile uğraşan herkesin bir şekilde kullandığı bir marka olduğunu düşünüyorum. Bir kere sürekli yenilenen bir ürün yelpazeleri var. Markete her gittiğimde muhakkak bakarım, yeni ne çıkarmışlar diye. Geçtiğimiz günlerde televizyonda reklamını gördüğüm Wolke keklerini markette görünce dayanamayıp aldım tabi ki. Çok pratik bir kek oldu. Ama bu kekin diğerlerinden bir diğer artısı ise, yaş pasta yapımına çok uygun olmaları. En kısa zamanda bu kekten pasta yapıp, buraya da tarifini ekleyeceğim. Şimdilik kek fotoğrafıyla sizleri başbaşa bırakıyorum. Son söz olarak da şunu söyleyebilirim. Aldığımız unun bile içinde ne olduğunu tam olarak maalesef ki bilemezken, bu ürünlere katkı maddesi var gibi şeyler söyleyerek sırt çevirmemeliyiz diye düşünüyorum. Tabi ki aksini de düşünüyor olabilirsiniz. Ama ben hem Dr.Oetker ürünlerini kullanıyorum, hem de klasik tariflerle güzel şeyler yapıyorum. İkisi arasındaki dengeyi tutturmak lazım tabi. Hepinize lezzetli günler dilerim! :)

Image

Bir Cevap Yazın

